Rabattavtal för företagRabattavtal*

Brother

Support

Kontaktuppgifter till Brother support

Brother support


Garantiservice direkt till servicepartner

Serviceärende

Upprätta ditt serviceärende direkt genom serviceformuläret nedan.

Infocare felanmälningsportal

  • För snabbast möjliga servicetid ber vi dig att registrera din service direkt hos vår samarbetspartner InfoCare.
  • Inom 1-3 vardagar får du en förbetald frakthandling så att du kan returnera produkten fraktfritt till InfoCare.
  • Produkten skickas direkt till verkstad utan mellanhänder.

Viktigt! Kom ihåg att bifoga kvittokopia och emballera produkten väl så att den klarar postens transport. Transportskador som uppstår pga bristfällig emballering täcks inte av garanti. 

Defekt vid leverans

Om din produkt är defekt inom 14 dagar från köptillfället vänligen kontakta Brother för att göra en DOA-anmälan samt att få en utbytesprodukt skickas till dig. Den defekta produkten skall returneras i samma skick som den levererades i vid mottagandet. Med samma skick menas att produkten skall returneras med original emballage tillsammans med alla tillbehör.